کارخانه نوآوری

ارایه ده مدل ماشین آلات صنعتی خانگی در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز

یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، ده مدل ماشین آلات صنعتی خانگی برای توسعه کسب و کارهای خانگی آماده ارائه کرده است.

مهندس پیری، مدیر عامل شرکت مانا صنعت با اعلام این خبر گفت: این شرکت ۳۰ دستگاه صنعتی در ابعاد تجاری آماده کرده است که ده دستگاه از این محصولات، با هدف توسعه کسب و کارهای خانگی، مناسب سازی شده است و هر فرد یا تیم کوچک، می تواند با گذراندن آموزش های رایگان تخصصی و خرید دستگاه، به تولید محصولات بپردازد.

وی افزود: دستگاه های خانگی تصفیه هوا، بازیافت زباله، بسته بندی محصولات تکنفره، دستگاه تولید محصولات متنوع پلاستیکی مانند قاشق و چنگال و قطعات خاص خودرویی و مخابراتی و دیگر محصولات یکبار مصرف، تولید انواع ماسک، واتر جت، لیوان کاغذی، تولید محصولات بهداشتی و دستگاه برش لیزری و پلاسما برخی از دستگاه های خانگی آماده شده است.

مهندس پیری گفت: با همکاری کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز و برگزاری دوره های آموزشی کارآفرینی، امکان فروش اقساطی از طریق سیستم بانکی، همچنین اجاره کوتاه مدت هر کدام از این دستگاه ها، در حال برنامه ریزی هستیم تا افراد بیشتری بتوانند با ایجاد کسب و کارهای خانگی، به ایجاد اشتغال پایدار در استان البرز کمک کنند.

عضو هیات مدیره این شرکت دانش بنیان گفت: محصولات صنعتی این مجموعه، در اندازهای مختلف و براساس نیاز مشتری در ابعاد خانگی، مجتمع های مسکونی، رستوران ها، هتل ها و مجتمع های متوسط و بزرگ تجاری طراحی و آماده ارائه است، به عنوان نمونه ساکنان یک مجتمع مسکونی، با تهیه یک دستگاه کمپوست، علاوه بر بازیافت کامل زباله، با فروش محصول به دست آمده، هزینه های جاری ساختمان را تامین کنند‌.

وی با اشاره به تولیدات صنعتی تجاری این شرکت گفت: این شرکت تاکنون بیش از ۱۳۰ خط تولید را در کارخانه های بزرگ کشور طراحی و اجرا کرده است و برخی از محصولات این مجموعه برای اولین بار، در کشور تولید شده است که امیدواریم با گسترش فعالیت ها، شاهد ارتقای فرهنگ اشتغال دانش
بنیان در کشور باشیم.

ارایه ده مدل ماشین آلات صنعتی خانگی در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *