امکانات و خدمات ما

کارخانه نوآوری البرز

سینما

Cinema Tech به عنوان یکى از جذابیت هاى رفاهى مجموعه کارخانه نوآورى البرز در این ساختمان قرار دارد. این سینما ظرفیت 400 نفر را داشته و برنامه هاى متنوعى مانند اجراى نمایش، اکران هاى اختصاصى، و یا کنسرت در طول سال برگزارمى نماید.

کارخانه نوآوری البرز

آموزش

در کارخانه نوآوری البرز کارگاه هایی جهت انتقال تجربه و آموزش در حوزۀ نوآوری و صنایع خلاق برگزار می‌گردد که افراد می توانند با شرکت در آن ها در مدت زمان کوتاه اطلاعات لازم را در این حوزه کسب کرده و مشکلات خود را نیز برطرف کنند.

اتاق جلسات

اتاق جلسات در کارخانه نوآوری البرز در ابعاد بزرگ و با ظرفیت حداقل 10 نفر، با امکاناتی مانند میز کنفرانس، صندلی‌های مناسب، چیدمان و طراحی حساب شده، اینترنت پر سرعت، و نمایش‌گر LCD جهت نمایش اسلاید طراحی و تجهیز شده‌ اند.

کارخانه نوآوری البرز

اینترنت

دسترسی به اینترنت پرسرعت در کل مجموعه کارخانه نوآوری البرز امکان‌ پذیر است و افراد با استفاده از این امکان می‌ توانند به سرعت و بدون دغدغه از اطلاعات و سرویس های وب استفاده کنند.

کارخانه نوآوری البرز

فروشگاه

فروشگاه یا مغازه خلاقیت برای تأمین نیازهای ساکنان هتل و کارخانه و برای ارائۀ محصولات مبتکرانه و صنایع خلاقانه فرهنگی می توانند در جهت تشویق و رشد کسب و کارهای کوچک در کارخانه نوآوری البرز مستقر شوند.

کارخانه نوآوری البرز

مکان استقرار

در این مجموعه امکاناتی مانند میزهای اشتراکی و اختصاصی برای فریلنسرها و تیم های جوان استارتاپی، سالن های فلت برای حضور شتابدهنده ها به همراه تیم هایشان، فضاهای کاملا اختصاصی و مستقل برای استقرار اعضای چرخه نوآوری تامین شده است.

کارخانه نوآوری البرز

فضای اقامتی

تکنولوژی هتل جهت اسکان موقت اعضای کارخانه نوآوری، مهمانان، بازدیدکنندگان، و تمامی افرادی است که تمایل دارند از در مجموعه اقامت کوتاه مدت داشته باشند و از تجربه ‌های مختلف محیط در ساعات گوناگون شبانه ‌روز بهره‌مند شوند.

کارخانه نوآوری البرز

کافه

در طبقه اول هتل تکنولوژی دو کافه استارتاپ وجود دارد که در آن ها غذاهای سبک، سالم، و مقرون به صرفه ارائه شده و فضایشان مناسب ملاقات‌ های کاری است. بخش VIP نیز در کافه استارتاپ جهت برگزاری جلسات و یا مراسم پیش‌بینی شده است.

کارخانه نوآوری البرز

پارکینگ

برای تسهیل امور رفاهی اعضا و در کارخانه نوآوری چندین پارکینگ در محوطه بیرونی تعبیه شده است.

کارخانه نوآوری البرز

جاده سلامتی

اطراف محوطه کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز یک جاده سلامتی تعبیه شده است که افراد می توانند در آن پیاده روی نموده و یا از دستگاه های موجود برای ورزش همگانی استفاده کنند.

کارخانه نوآوری البرز

سالن همایش

سالن همایش احمدی روشن در کارخانه نوآوری برای برگزاری همایش ها و مراسم آماده همکاری و خدمت رسانی می باشد.

کارخانه نوآوری البرز

فضای کاری بیرونی

در محوطه کارخانه نوآوری فضاهایی به منظور کار در فضای باز تعبیه شده است که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار دارد.

کارخانه نوآوری البرز

مشاوره

استفاده از خدمات مشاوره ای گوناگون برای تمامی افرادی که در مجموعه کارخانه البرز مستقر می شوند، وجود دارد و افراد می توانند با مشورت کردن با متخصصان در زمینه های مختلف استارتاپ، شتابدهی، نوآوری، اقتصادی، و موضوعات دیگر از تجربیات آن ها بهره مند شوند.

کارخانه نوآوری البرز

مشاوره اقتصادی

با توجه به اهمیت رشد و چرخش اقتصادی در کسب و کارها و اکوسیستم نوآوری، در کارخانه نوآوری البرز امکان استفاده از مشاوره‌های تخصصی در این زمینه و موضوعات مورد نیاز برای افراد مهیاست.

کارخانه نوآوری البرز

تبلیغات و برندسازی

به دلیل اهمیت تبلیغات در معرفی محصولات و کسب و کارها، و هم چنین ضرورت برندسازی برای فعالان اکوسیستم نوآوری، افراد می توانند از اطلاعات و تجربه های متخصصان این زمینه در کارخانه نوآوری البرز استفاده کرده و با شرایط مالی مقرون به صرفه از خدمات تبلیغات و برندسازی بهره مند شوند.

کارخانه نوآوری البرز

شبکه سازی و همکاری

به دلیل حضور فعالان زیست بوم نوآوری در کارخانه نوآوری البرز و نیز امکانات گوناگون موجود، خدمات گیرندگان مجموعه می توانند از طریق برقراری ارتباط با افراد مورد نیاز، شبکه ارتباطی و همکاری خود را تقویت و از مزایای آن بهره‌ مند شوند.

کارخانه نوآوری البرز

جذب سرمایه گذار

حضور سرمایه ‌گذاران و برگزاری رویدادهای مربوط به آن ها به افراد حاضر و مستقر در کارخانه البرز کمک می‌ کند با سرمایه گذاران در ارتباط قرار گرفته و امکان جذب سرمایه برای رشد کسب و کار خود را پیدا کنند.

کارخانه نوآوری البرز

خدمات مالی و حسابداری

در کارخانه نوآوری البرز، فعالان و متخصصان در زمینه مالی و حسابداری نیز مستقر هستند که مشاغل وکسب و کارها، و دیگر افرادی که نیازمند خدمات مالی هستند، می توانند از این امکانات برای رفع مشکلات مالی و بهبود وضعیت حسابداری خود بهره مند شوند.

کارخانه نوآوری البرز

خدمات شتابدهی

استارتاپ ها می توانند با حضور در این مجموعه با شتابدهنده ها و تیم هایشان ارتباط برقرار کرده و از خدمات شتابدهی آن ها و نیز امکانات و خدمات چهارده گانه شرکت سیوان به عنوان یکی از از شتابدهنده های فعال و متخصص بهره مند شوند.

کارخانه نوآوری البرز

خدمات ۲۴ ساعته

خدمات در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز به صورت ۲۴ ساعته ارائه می گردد. ساعات کاری و رفت و آمد به مجموعه به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می باشد.