کارخانه نوآوری البرز

۲۰ شرکت‌ دانش بنیان فعال حوزه سلامت محصولات خود را در فروشگاه دائمی مرکز تجاری بزرگ دارویی و تجهیزات پزشکی در شهر هرات افغانستان به فروش می رسانند.

فرصتی برای ۲۰ شرکت‌ دانش بنیان فعال حوزه سلامت ایجاد شده است تا محصولات خود را در فروشگاه دائمی مرکز تجاری بزرگ دارویی و تجهیزات پزشکی در شهر هرات افغانستان که بزرگ ترین و مدرن ترین فروشگاه دارویی غرب محسوب می‌شود، به فروش برسانند.

با توجه به متمرکز شدن نمایندگی‌های داروئی و تولیدکنندگان در این نقطه و اختصاصی بودن موقعیت آن به عنوان قطب اصلی صنف دارویی غرب افغانستان، عرضه و معرفی محصولات می‌تواند با سهولت بیشتری منجر به فروش به مشتریان بالقوه‌ای در این ناحیه رفت‌وآمد دارند، شود. چرا که با توجه به اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده، ساختمان مذکور تبدیل به محل اصلی تامین نیاز داروخانه‌های اصلی ولایت هرات و ولایات غربی افغانستان خواهد شد.

در این اتفاق فناورانه، تسهیلاتی از قبیل مارکتینگ، فروش و ثبت محصولات در افغانستان به کمک مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت‌های متقاضی ارائه می‌شود. شرکت هامون دانش پیشرو هم از حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه حمایت می‌کند.

ایحاد زمینه صادرات و فروش محصولات دانش بنیان در دیگر کشورها، فرصتی مناسب برای شرکت‌ها است تا بتوانند بازار جهانی خود را توسعه دهند و محصولات و خدمات با کیفیتشان را به نمایش بگذارند. این کار هم یکی از فرصت‌های ایجاد شده برای شرکت‌های فعال ایران در حوزه سلامت است.

فرصتی برای فروش محصولات دانش بنیان های حوزه سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *