🔸این کارگاه ۳ ساعته از سری همایش های «پیش درآمدی بر خلاقیت کسب و کار» در سه بخش بازاریابی ، بازرگانی و برندینگ برگزار گردید.

🔹در ابتدا شرکت کنندگان حین یک بازی جذاب کارگاهی با نحوه مدیریت منابع انسانی و الویت های بازاریابی متناسب با ماموریت سازمان آشنا شدند.در بخش دوم این کارگاه مباحث بازرگانی با هدف آشنایی با قوانین بازرگانی بین المللی فروش کالا مطرح گردید و در بخش پایانی مباحث برندینگ با محوریت استراتژی های مبتنی بر روش های کلاسیک در برندینگ و رویکرد برنامه ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو ارائه گردید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *