🔸در سومین نشست مدیران کارخانه‌های نوآوری سراسر کشور در زاهدان، پس از بررسی نتایج دستورالعمل حمایت از کارخانه‌های نوآوری که در دومین نشست مدیران کارخانه‌های نوآوری در البرز ابلاغ گردیده بود، کارخانه‌های منطبق بر معیارهای تعیین شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موفق به دریافت گواهی صلاحیت گردیدند.

 

🔸کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز به عنوان کارخانه نوآوری پیشرو در کشور که محل پایلوت بسیاری از طرح‌های ملی معاونت علمی و فناوری می‌باشد، نیز به عنوان کارخانه نوآوری اصلح معرفی گردید.

 

🔸این نشست که در روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل کارخانه نوآوری زاهدان به منظور هم افزایی، شبکه سازی، انتقال تجربه و تدوین راهبرد ملی کارخانه‌های نوآوری برگزار گردید و در آن مدیران ۲۱ کارخانه نوآوری کشور حضور به هم رساندند.

 

🔸در حال حاضر قریب به ۸۰ تیم و شرکت دانش‌بنیان و فناور در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز مستقر هستند و فعالیت عمده آنها در راستای کمک به رفع مسائل استان و صنایع مختلف و یا تحقیق و توسعه و تولید محصولات های‌تک می‌باشد.

 

🔸بسترهای حمایت و رشد و توسعه کسب و کارها به گونه‌ای در این کارخانه نوآوری طراحی شده که از جوانان صاحب کسب و کارهای نوپا و استارتاپی تا شرکت‌های بلوغ یافته را بر اساس نوع فعالیت می‌توانند از حمایت‌های آن بهره‌مند گردند.

 

🔸حضور بیش از ۱۵۰ نفر از مسئولین استانی و کشوری فقط در سال جاری،‌ برگزاری ۱ رویداد ملی، برگزاری بیش از ۳۰ رویداد فرهنگی،‌ برگزاری بیش از ۴۰ کارگاه توانمندسازی، برقراری ارتباط با صنایع بزرگ و برگزاری رویدادهای به‌هم رسانی از جمله فعالیت‌های کارخانه نوآوری البرز می‌باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *