🔹حمایت از جوانان نخبه و مجموعه های دانش بنیان از مهمترین برنامه های استان است/برای شکوفایی خلاقیت و مانایی نخبگان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد/کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان باید بستر رشد و شکوفایی جوانان خلاق و نخبه باشد/مجموعه های دانش بنیان استان با هم افزایی و اتحاد در مسیر رشد و توسعه قرار می گیرند .

🔸نماینده عالی دولت در استان البرز با هدف احصا و رفع موانع فعالیت کارخانه نوآوری و صنایع خلاق تشکیل جلسه داد.

🔹به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز که روز شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات این کارخانه برگزار شد، بر ضرورت پویایی بیشتر این مجموعه برای جذب جوانان خلاق و نوآور استان و ایجاد بسترهای حمایتی از استارت آپ ها تاکید کرد و مهمترین هدف استان را در این بخش ارتقا جایگاه کشوری در حوزه استقرار و فعالیت شرکت های دانش بنیان دانست.

🔸وی ادامه داد: به طور قطع برای تامین زیرساخت های کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان تدابیر لازم اتخاذ می شود ولی انتظار می‌رود که متولیان این امکان مهم، کارآیی و اثربخشی خود را گزارش دهند.

🔹عبداللهی با بیان اینکه برای شکوفایی خلاقیت و مانایی نخبگان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، گفت: باید تمامی مجموعه های دانش بنیان، پارک علم و فناوری، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق و واحدهای استارت آپی استان با یکدیگر در ارتباط باشند و طی تعاملی سازنده به پیشرفت و توسعه برسند.

🔸وی افزود: مجموعه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان مکلف هستند که با نگاهی مثبت نسبت به حمایت دانش بنیان ها و ایجاد زیرساخت های لازم اقدام کنند.
استاندار البرز گفت: رویکرد ویژه استان حمایت از شرکت های دانش بنیان و تولیدات آنها و همچنین جوانان نخبه فعال در این عرصه است.

🔹وی افزود: درصدد هستیم موانع را برطرف کنیم و در مقابل نیز انتظار می‌رود متولیان این امر در بخش خصوصی نیز به تعهدات خود عمل کنند و بیش از پیش شاهد شکوفایی استان در این عرصه باشیم.

🔸عبداللهی تاکید کرد: دبیرخانه شرکت های دانش بنیان و فناورانه در استان راه اندازی شود و هیات امنای کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان شکل بگیرد و به صورت مستمر تشکیل جلسه دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *