🔸کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز و شرکت های مستقر آن امروز میزبان آقای دکتر مقدسی و جمعی از معاونین و مدیران صدا و سیمای استان البرز بود.

🔸در این دیدار که قریب چهار ساعت به طول انجامید، بازدید کنندگان علاوه بر دیدار چهره به چهره با مدیران شرکت های مستقر و جمعی از فریلسنرها ، در جریان آخرین دستاوری های شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در مجموعه قرار گرفتند و از نزدیک با فعالیت های کارخانه نوآوری البرز آشنا شدند.

🔸امیر سرکندی مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز نیز در این بازدید در هر بخش توضیحات لازم و تکمیلی را در خصوص روند استقرار و توسعه هر یک از شرکت های مستقر را ارائه نموده و رویکرد اقتصادی کشور را در راستای دوری از اقتصاد متکی به نفت و تولید ثروت و ارزش افزوده از طریق تقویت شرکت های دانش بنیان ،فناور و خلاق با محوریت و مدیریت نخبگان جوان کشور دانست.

🔸در این بازدید مهمانان علاوه بر دیدار با نخبگان مستقر در کارخانه از فضاهای اشتراکی و امکانات موجود و نمونه تجاری شده تولیدات شرکت های مستقر در کارخانه نوآوری البرز دیدن کردند.

🔸در پایان این دیدار دکتر مقدسی ضمن قدردانی از زحمات مدیران کارخانه و دستاورد های موجود , افق پیش روی کارخانه را بسیار روشن و پر امید دانسته و خواستار ادامه ی روند رو به رشد فعالیت ها و حمایت همه جانبه از نخبگان و شرکت های دانش بنیان مستقر در کارخانه شده و اعلام نمودند؛که مجموعه صدا و سیما و معاونت های حاضر در جلسه، آماده هر گونه تعامل و همکاری و مشارکت در جهت معرفی تولیدان دانش بنیان و فناور که بدست نخبگان جوان استان صورت پذیرفته می باشند.

🔸ایشان همچنین در بخش دیگری از
سخنان خود اشاره نمودند، اینکه امروز مشاهده میکنیم آن محوطه و منطقه ی متروکه، تبدیل به یک مجموعه و فضای معظم علمی شده انسان لذت برده ، شما بایستی امیدوار و پیگیر باشید و رسانه هم کمک می کند که در آینده نه چندان دور خواسته های نخبگان حاضر در کارخانه تامین و حتی نیازها و مشکلات استان به دستان پرتوان این جوانان، یکی پس از دیگری مرتفع گردد.

🔸بی شک مقاومت و پافشاری شما در رفع مشکلات و تزریق امید و نشاط به جوانان نخبه حاضر در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز يأس و نااميدی را در بین ایشان از بین می برد.

🔸وی در بخش دیگر از سخنان خود بیان دانستند : یکی از مهمترین حوزه هایی که کارهای جدی فناورانه در آن صورت می پذیرد، مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و این معاونت بسیار قوی و خوب در این استان حرکت میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *