دستاوردی دیگر از کارخانه نوآوری البرز ، تستشو دانش بنیان شد .

شرکت “تستشو” از شرکتهای مستقر در کارخانه نوآوری البرز، موفق به اخذ صلاحیت شاخصه‌های مرکز فن آوری و نوآوری ریاست جمهوری بعنوان یک *شرکت دانش بنیان* شد.

حمید قدمگاهی ، مدیر عامل شرکت راهکار ارتباطات آرسس، با اعلام این خبر گفت : با همکاری مدیران ارشد کارخانه نوآوری البرز ، این شرکت به عنوان یک فعال در زمینه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای توانست از سوی معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری، حائز رتبه شرکت دانش بنیان شود.

وی گفت : این شرکت که با عنوان تجاری “تستشو” با همکاری جمعی از متخصصین فناوری اطلاعات، اساتید دانشگاه، روانشناسان و مدیران عامل و فعالان حوزه کسب و کار و با تمرکز در مدیریت مدرن منابع انسانی با راهکارها و ابزارهای عارضه یابی سازمانی در ارگانها و سازمانها، فعالیت می کند. به همین منظور گروه تست شو به این نتیجه رسید تا با انجام تحقیقات گسترده و جمع آوری اطلاعات و تحلیل و آنالیز داده ها، اقدام به راه اندازی سامانه ارزیابی سازمانی کند. این سامانه دارای امکاناتی نظیر داشبورد مدیریتی و ارزیابی چند وجهی و یکپارچه به سازمانها و شرکتها میباشد. این سامانه به سازمان کمک میکند تا پس از دریافت نتایج آزمونها و تحلیل دقیق توسط متخصصین، به درک بهتر و آسانتری از وضعیت کلی سازمان منجر شود. در نهایت نتایج داده ها به سازمان کمک میکند تا درک بصری بهتر و تحلیل آسان، جهت تصمیم گیری سریع و مبتنی بر داده دسترسی داشته باشند. بر این اساس سازمان به منظور بهبود عملکرد و افزایش بهره وری کارکنان بر اساس جدیدترین یافته ها که منطق بر جدید ترین تحقیقات است اقدام کنند.

لازم به ذکر است که این فعالیت شامل مواردی مزیت هایی مبتنی بر چارت سازمانی، گزارشات سلسله مراتبی،جستجوی پیشرفته،مقایسه افراد،مشاهده وضعیت کل سازمان یا یک واحد و گروه خاص بصورت نمودارهای متنوع است که ویژگی هایی مانند : استخدام داده محور و عارضه یابی سازمانی بوده و در چهار سطح کسب و کار نوپا، کسب و کار کوچک، متوسط و بزرگ ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *