مدیران و کارکنان شرکت های دانش بنیان و خلاق و اعضای اکوسیستم نوآوری

سلام علیکم
امروزه حرکت عظیم علمی و تولیدات دانش بنیان و خلاق در ایران عزیز به دست جوانان فرهیخته و نخبه و شرکت های دانش بنیان با همت عظیم همه مسئولان، شتابی دو چندان گرفته است.
دیدار و گفتگوی چهره به چهره و از نزدیک با شما نخبگان و اعضای محترم شرکت های دانش بنیان و خلاق مستقر در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز را برای خود موهبتی الهی دانسته و امید آن دارم که حرکت رو به رشد و گام های بلند شما عزیزان منجر به رفع مشکلات شهری و استانی و ایجاد اشتغال بیشتر برای نخبگان و جوانان استان و دستیابی به تولیدات دانش بنیان گردد.
بی شک حرکت در مسیر گام دوم انقلاب و عمل به منویات مقام معظم رهبری (حفظ هم الله تعالی) جز با مجاهدت شما عزیزان و فتح قله های علمی جهان و منطقه میسر نخواهد شد.
اینجانب بر اساس رسالت ذاتی خویش و عمل به وظیفه شهروندی به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب از هیچ کوششی در حمایت شما عزیزان و جوانان نخبه استان دریغ نورزیده و به حول و قوه الهی در این مسیر از تمام اختیارات و امکانات و مدیریت شهری بهره خواهم جست.
امید است با استمداد از مدد الهی و در راستای رسیدن به اهداف مقدس و بلند جمهوری اسلامی ایران و شکوفایی علمی کشور موفق و موید و منصور باشید.

مهرداد کیانی
شهردار کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *