جلسه شورای فنی استان در کارخانه نوآوری البرز برگزار می شود/ تسریع در تامین زیرساخت های مورد نیاز کارخانه نوآوری در دستور کار دستگاه ها قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر تسریع در تامین زیرساخت های مورد نیاز کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان تاکید کرد و گفت: به منظور رفع مسائل و مشکلات این مرکز، جلسه آتی شورای فنی استان در محل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق با هدف بازدید از مجموعه و آگاهی از نیازمندی ها و برنامه ریزی هدفمند به منظور تامین خدمات زیرساختی از جمله؛ آب، برق، گاز، فضای سبز، ساماندهی اراضی خالی اطراف کارخانه، تامین پارکینگ و … برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، احمد افضلی با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیمای البرز اظهار داشت: ایجاد و راه اندازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان در قالب تفاهم نامه سه جانبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری البرز و شهرداری کرج صورت گرفته و هر یک از دستگاه موظف به انجام تعهدات خود بر مبنای این تفاهم نامه هستند.

وی افزود: استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور از جایگاه ویژه ملی و بین المللی برخوردار است در این راستا کارخانه نوآوری استان نیز به عنوان یکی از شاخص های مهم دانش بنیان بشمار می رود. بنابراین هر یک از دستگاه ها بویژه دستگاه های خدمات رسان مکلف هستند نسبت به تامین زیرساخت های مورد نیاز کارخانه تدابیر لازم را اتخاذ کرده و با آمادگی کامل در جلسه آتی شورای فنی استان شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *