دکتر افضلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز: دکتر افضلی معاون هماهنگی امور عمرانی و فنی استانداری البرز به اتفاق مهندس غفاری مدیر کل بحران و جمعی از مدیران استانداری به منظور بازدید و آشنایی با مراحل پیشرفت و فعالیت کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز مقارن ظهر امروز در محل این کارخانه حاضر و ضمن بازدید، با جمعی از مدیران شرکت‌های دانش بنیان و خلاق مستقر در کارخانه به گفتگو پرداخته و در جریان آخرین دستاورد‌ها، تولیدات و پژوهش‌های این شرکت‌ها قرار گرفت.

وی همچنین ضمن اظهار خشنودی از فعالیت‌های صورت پذیرفته و در دست اقدام این کارخانه، حضور نخبگان و جوانان استان در این مجموعه را بسیار چشمگیر دانسته و کارخانه نوآوری البرز را یکی از مراکز مهم علمی، پژوهشی و مرکزی درخشان برای جذب نخبگان استان و هدایت‌ایده های‌ایشان در جهت رفع مشکلات استان برشمرد.

لازم بذکر است که در این بازدید‌ امیر سرکندی مدیر کارخانه نوآوری البرز ضمن ارائه گزارش مبسوطی از روند تأسیس کارخانه، با اشاره به پیشرفت‌های عمرانی بعمل آمده طی یکسال و نیم گذشته و افتتاح فاز اول کارخانه در اسفند ماه ۱۴۰۰ بیان داشتند: فاز‌های دوم و سوم کارخانه نوآوری البرز نیز همزمان تکمیل و به حول و قوه الهی در بهار سال ۱۴۰۲ آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌باشد.

ایشان همچنین با توجه به مشکلات زیر ساختی موجود کارخانه به جهت تأمین آب، گاز، فیبرنوری و مخابرات خواستار مساعدت و پیگیری استانداری و معاونت عمرانی شد.

درخاتمه این دیدار، دکتر افضلی ضمن قدردانی از اقدامات جهادی انجام شده ضمن ارائه راهنمایی و راهکار‌های مناسب در هر بخش، قول مساعد پیگیری امور تا رفع کلیه مشکلات و انجام حمایت‌های لازم از سوی استانداری و مجموعه معاونت هماهنگی امور عمرانی را به مدیران کارخانه دادند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *