بازدید رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز

مهندس اسدیان با حضور در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز از نزدیک با فعالیت شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در کارخانه نوآوری آشنا شد.
رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج با ابراز خرسندی از فرآیند جذب و استقرار تیم های فناور در کارخانه نوآوری، این کارخانه را یکی از ارکان علمی استان دانست که بایستی در شناسایی و حل نظام مسائل استانی نقشی پررنگ ایفا نماید.
این عضو شورای شهر با دعوت از شرکت های مستقر در کارخانه برای مشارکت در حل مشکلات و معضلات شهری، تنها راه برون رفت سریع و حل مشکلات موجود کشور را بهره گیری از راهکارهای نوآورانه همین شرکت ها دانست.


وی همچنین ضمن آشنایی با فعالیت های شرکت های مستقر با تاکید بر ضرورت تکمیل چرخه محصول تا بازار، دلیل بسیاری از کاستی های حال حاضر بازار را فعالیت های تک بعدی دستگاه ها دانسته و کارخانه نوآوری را به عنوان محلی برای گرد هم آمدند اجزای اکوسیستم نوآوری و همچنین ایجاد تلاقی بازار و محصول یکی از ارکان توسعه اقتصاد دانش محور تلقی کرد.


در انتهای این بازدید، اسدیان با آگاهی از وضعیت زیرساخت های کارخانه، پیگیری و هماهنگی بین دستگاهی برای تحقق هر چی سریع تر اتصال انشعابات کارخانه نوآوری را یکی از وظایف اصلی و مهم مسئولین شهری برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان استان دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *