استان البرز ، در رتبه نخبگانی ، از استانهای شاخص کشور است و کارخانه نوآوری می تواند بستر مناسبی برای توسعه نخبگانی در این استان باشد

دکتر محمد نبیونی، رئیس بنیاد نخبگان استان البرز در بازدید روسای بنیادهای نخبگان استانهای کشور از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت: موقعیت جغرافیایی این کارخانه در مجاورت استانهای مازندران، گیلان و البرز و مجاورت آن با پایتخت، ظرفیت مناسبی برای استفاده گروههای نخبگانی استانهای مختلف از این مجموعه را فراهم کرده است.

وی با اشاره به ظرفیتهای نخبگانی استان البرز گفت : این استان از استانهای شاخص کشور در تعداد نخبگان است و این بنیاد بنیاد ملی نخبگان در قالب طرح‌های مختلف که با نام شهدای گرانقدر مزین شده‌اند از جامعه نخبگانی دانشجویی، دانش‌آموخته و اعضای هیأت علمی و حوزه‌های مختلف ادبی، هنری، حوزوی و قرآنی حمایت میکند.

وی افزود: مستعدان برتر دانشجو یا دانش‌آموخته براساس فعالیت‌های نخبگانی خود اعم از سوابق آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مهارتی می‌توانند به تناسب وضعیت فعلی و علاقه خود از تسهیلات و حمایت‌های مختلف بنیاد ملی نخبگان که با هدف تسهیل در توانمندسازی مستعدان و بروز اثرگذاری ایشان در جامعه و سطح کشور تدوین شده است، بهره‌مند شوند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان البرز افزود: محورهای همکاری میان بنیاد نخبگان استان و کارخانه نوآوری در تفاهم نامه همکاری به امضای طرفین رسیده است و خدمات متقابل میان این دو مجموعه علمی، می تواند زمینه سازی توسعه نخبگانی، نه فقط در سطح استان البرز، بلکه در سطح ملی باشد.

لازم به ذکر است که در این بازدید، روسای بنیاد نخبگان استانهای قزوین، زنجان، فارس ،سمنان، لرستان، ایلام از نزدیک با اهداف، چشم انداز و ظرفیت های کارخانه نوآوری البرز آشنا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *