🟠 خانه‌های خلاق و نوآوری سراسر کشور با انتشار پیامی از رهبر معظم انقلاب تقدیر و تشکر کردند.

🟡 متن پیام خانه‌های خلاق و نوآوری سراسر کشور به محضر معظم له به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در جمهوری اسلامی ایران، هر کجا که کار می‌کنید، آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید همه‌ی کارها به شما متوجه می‌شود. بایستی با این روحیه کار و تلاش کرد. در این صورت خداوند متعال به کارتان برکت می‌دهد.
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

محضر مبارک حضرت آیت العظمی خامنه‌ای (مدظله) رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

سلام‌علیکم

بیانات حکیمانه حضرت‌عالی در سخنرانی نوروزی امسال خطاب به مسئولین و ملت ایران در ترسیم نقشه راه رشد و اصلاح امور اقتصادی، فصل الخطابی برای تصمیم سازان اکوسیستم صنایع خلاق و اقتصاد دانش‌بنیان کشور است. همچنین دستور معظم له در پاسخ به نامه معاون محترم علمی و فناوری رئیس‌جمهور برای درخواست همسو شدن قوای سه‌گانه و نهادهای حاکمیت برای «توسعه صنایع و شرکت‌های خلاق» در جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۱ «سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و لطف محبت حضرت‌عالی در هامش این نامه «به مسئولان ذی‌ربط دراین‌باره تأکید شود» مایه دلگرمی و امیدآفرینی فرزندان حضرت‌عالی، در خط مقدم فناوری و نوآوری و صنایع خلاق ایران گردید.

در پاسخ به عنایت ویژه معظم له به توسعه صنایع و شرکت‌های خلاق و فناوری‌های نرم و فرهنگی، به استحضار می‌رساند «خانه‌های خلاق و نوآوری ایران» به‌عنوان بستر توسعه و ارائه خدمات به فعالان صنایع خلاق و فرهنگی، آمادگی خود را برای اجرای منویات مقام معظم رهبری اعلام می‌داریم.

ایران اسلامی با برخورداری از ظرفیت‌های عظیم ملموس اقتصادی، اجتماعی و ناملموس فرهنگی و ارزشی، شایسته جایگاه بزرگ‌تری از بازار ۲۷۰۰ میلیارد دلاری صنایع خلاق جهان هست. علاوه بر این، خانه‌های خلاق و نوآوری کشور در کنار ۱۶۰۰ شرکت خلاق در پرتو بصیرت مقام معظم رهبری می‌توانند بر ادبیات نوین اقتصاد خلاق در ابعاد ملی و بین‌المللی مؤثر بوده و در بستر تعامل با کشورهای جهان اسلام و محور مقاومت، نهادهای مالی و صنعتی ارزشمند و پایداری باشند و به‌عنوان درگاه کشف استعداد جوانان نخبه خلاق و زیرساخت تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش صددرصدی ظرفیت‌های فعلی دانش‌بنیان کشور در سال ۱۴۰۱ را عملی نمایند.

در پایان ضمن سپاسگزاری از توجه ویژه حضرت‌عالی به موضوع صنایع و شرکت‌های خلاق و فناوری‌های نرم و فرهنگی به‌عنوان پیشران توسعه و اقتصاد دانش‌بنیان، استدعا داریم ما را از رهنمودهای مستمر خود در مسیر توسعه بهره‌مند فرمانید.

اعتقاد داریم امروز نیاز ما به باهم بودن از همیشه بیشتر است، به فضل پروردگار و با هدایت معظم له از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد زیرا هرچند منابع محدود اما خلاقیت نامحدود و آینده روشن است.

خانه‌های خلاق و نوآوری سراسر کشور با انتشار پیامی از رهبر معظم انقلاب تقدیر و تشکر کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *