کارخانه نوآوری البرز، به بازوی تخصصی توسعه شرکت دانش بنیان تبدیل شود

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، می تواند به عنوان بازوی تخصصی و اجرایی شورای شهر و شهرداری کرج در استفاده از شرکت های دانش بنیان در رفع معضلات شهری و تلاش برای افزایش این شرکت ها باشد.

عمار ایزدیار، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج با اعلام این مطلب گفت: با توجه به نامگذاری امسال، حمایت از شرکت های دانش بنیان با هدف حل مشکلات شهری، باید مورد توجه مسئوولین شهر و شهرداری کرج قرار بگیرد. هم اکنون حدود ۲۵۰ شرکت دانش بنیان در استان البرز ثبت شده اند که استفاده از توانمندیهای این شرکت ها در حل معضلات شهری، اشتغال آفرینی هم در پی خواهد داشت.

وی افزود: افزایش شرکت های دانش بنیان در سطح شهر کرج و استان البرز نیز باید مورد توجه مدیران ارشد باشد، ظرفیت کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، برای استقرار و توسعه این شرکت ها بسیار مناسب بوده و این مجموعه می تواند به عنوان نهاد تخصصی و بازوی اجرایی شورای شهر و شهرداری کرج، در ایجاد شرکت های جدید همچنین بهره برداری مناسب از توانایی های شرکت فعال دانش بنیان، نقش داشته باشد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج گفت: انتظار می رود که شهرداری، لایحه مناسبی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در محورهای مورد نیاز و با نگاه به توسعه شهری و شهر هوشمند، تنظیم و به شورا ارائه دهد تا با تصویب آن در شورا، مراحل اجرایی آن با سرعت انجام‌ شود.

کارخانه نوآوری البرز، به بازوی تخصصی توسعه شرکت دانش بنیان تبدیل شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *