کارخانه نوآوری البرز

اعضای شورای شهر کرج، با تقدیر از فعالیت ها در آماده سازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، تسریع در اجرای مصوبات مرتبط با زیر ساختارهای کارخانه تاکید کردند.

 


درجلسه اعضای کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت های شورای شهر کرج،. محمد جعفری قائم مقام کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با تشریح اقدامات انجام شده برای راه اندازی کارخانه گفت: فاز اول کارخانه حدود ۶ ماه زودتر از برنامه ریزی انجام شده، اماده بهره برداری شده است و امیدواریم به زودی و با رفع برخی مشکلات زیرساختی، استقرار شتابدهنده ها، استارتاپ ها و گروه های فناور در این مجموعه سرعت یابد.

وی با تاکید بر اینکه کارخانه نوآوری البرز با رفع برخی موانع زیر ساختی اماده افتتاح و بهره برداری است افزود: کارخانه نوآوری البرز می تواند با استفاده ظرفیت های اکوسیستم نوآوری و ارایه روش های فناورانه برای حل مسائل شهری، موضوعات زیست محیطی و رفع دیگر نیازهای شهر با نگاهی نوآورانه اقدام کند.

اعضای شورای شهر کرج، سرمایه گذاری انجام شده در کارخانه نوآوری البرز را از نمونه های موفق سرمایه گذاری در کلان‌ شهر کرج اعلام کردند که به زودی ثمرات آن برای شهر کرج و حتی استانهای اطراف قابل استفاده خواهد بود.

فعالیت کارخانه نوآوری البرز با تکمیل زیر ساخت ها، سرعت می گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *