کارخانه نوآوری البرز

به گزارش ثریا علیرضا رحیمی نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج، در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت: این کارخانه یک پروژه ملی است که با فعال شدن خود، علاوه بر ایجاد اشتغال در سطح استان، می تواند مکان مناسبی برای جذب گروه های فناوری و نوآوری از تهران یا دیگر استانها باشد که از این گروه ها برای رفع برخی از نیازهای شهری با نگاهی خلاقانه می توان استفاده کرد.

 

وی افزود: شورای شهر و شهرداری کرج نیز آمادگی دارد کلیه نیازهای خود را مانند قطعات مورد نیاز قطار شهری را  از طریق این گروه های خلاق و نوآور تامین کند.

 

عمار ایزدیار رییس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت ها نیز در این بازدید، معرفی ظرفیت ها و امکانات اماده شده در کارخانه نوآوری البرز را یک ضرورت فرهنگی و رسانه ای دانست و گفت : تجربه شرکت دانش بنیان سیوان، در راه اندازی نشست های تخصصی و ایونت های آموزشی با نگاه کارآفرینی و کسب و کارهای خانگی می تواند تحول خوبی در شهر ایجاد کند.

 

وی افزود: طراحی بخش ویژه بانوان و ساخت مهد کودک در این کارخانه نیز امکان این  فعالیت را آسانتر کرده است.

 

امیر سرکندی مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز  نیز در این نشست، با ارایه گزارشی از روند ایجاد این کارخانه گفت: این کارخانه مراحل نهایی آماده سازی خود را به اتمام‌ رسانده و به زودی با حضور مقامات کشوری، به شکل رسمی فعالیت خود را آغاز می کند. هم اکنون نیز بخشی از آن آماده بهره برداری فریلنسرها و  استارتاپها است.

 

تسریع در آماده سازی زیر ساخت های خدماتی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *