کارخانه نوآوری البرز
اعضای جدید شورای اسلامی شهر کرج ضمن بازدید از روند تکمیل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، این کارخانه را نمادی از توسعه مراکز ملی در استان البرز دانستند.
دکتر عمار ایزدیار در این بازدید، ضمن آشنایی با ظرفیت های و امکانات آماده در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت: این مکان جایگاه مناسبی برای استقرار مراکز نوآوری، شتاب دهنده ها و استارتاپ ها است که باید با نگاهی ملی برای توسعه آن اقدام کرد تا علاوه بر جذب نخبگان و فعالان حوزه فن آوری در شهر کرج، امکان حضور فعالان اکوسیستم نوآوری را از استانهای اطراف همچنین شهرهای اطراف کرج را فراهم کند.
رییس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر کرج افزود: سوابق تخصصی شرکت دانش بنیان سیوان، زمینه مناسبی برای توسعه این کارخانه فراهم کرده است و می توان به زودی شاهد آغاز فعالیت این کارخانه و استقرار اینفلونسرها و دیگر علاقمندان به فعالیت در موضوعات حوزه دیجیتال در این مرکز بود.
دکتر محمد اسدیان، عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز در این نشست ضمن توجه به لزوم توجه به فعالیت های مرتبط با شتاب دهنده ها و استارتاپ ها برای حل مشکلات موجود در شهر کرج گفت: اقتصاد دیجیتال یک مقوله بسیار مهم در عرصه انقلاب های دیجبتال است که می توان با توجه به این آن، بسیاری از مشکلات را حل کرد و شاهد گسترش اقتصاد مقاومتی را در جامعه بود و این موضوع از مهمترین نیازهای جامعه امروز است که نیازمند مطالعه تخصصی و برنامه ریزی مناسب است .
وی افزود: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز نیز که به همت و سرمایه گذاری دانش بنیان سیوان اماده شده و به زودی راه اندازی می شود و می تواند نقش اساسی در این نگاه تخصصی به موضوع فناوری و نوآوری داشته باشد.
بازدید اعضای جدید شورای (ششم) اسلامی کرج از مراحل تکمیل کارخانه نوآوری البرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *