نمایندگانی از حوزه‌های مختلف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مقارن ظهر چهارشنبه سوم اسفندماه با حضور در کارخانه نوآوری البرز از نزدیک در جریان راه‌اندازی و تکمیل پروژه کارخانه نوآوری البرز و مشکلات موجود آن قرار گرفتند.

در این بازدید که قریب به سه ساعت به طول انجامید هیئت یاد شده با حضور در دفاتر شرکت‌های دانش بنیان و خلاق مستقر در کارخانه از نزدیک با فعالیت‌ها و تولیدات آن‌ها و مشکلات و نیاز‌های واحد‌های مذکور آشنا شدند.

لازم بذکر است در خلال این بازدید‌ امیر سرکندی مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز ضمن ارائه گزارش مبسوطی از روند اقدامات عمرانی صورت پذیرفته و استقرار شرکت‌های دانش بنیان و خلاق البرزی، برخی از مشکلات پیش رو و کمبود‌ها و نیاز‌های زیر ساختی مجموعه را برشمرده و خواستار حمایت بیشتر معاونت علمی و‌فناوری ریاست جمهوری جهت رفع این مشکلات و کمبود‌ها شدند.

در پایان این دیدار نمایندگان معاونت علمی و ریاست جمهوری نیز با اظهار رضایت از روند آماده‌سازی، حمایت‌ها و شرایط فراهم شده توسط کارخانه جهت شرکت‌های دانش بنیان و خلاق حاضر در کارخانه قول مساعد دادند که موارد یاد شده را به جد در معاونت پیگیری و‌جهت رفع آن‌ها اقدامات لازم بعمل می‌آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *