کارخانه نوآوری

 

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، آماده بهره برداری و استقرار شرکت شتابدهنده و فعالان فناوری است.

جهانگیر شاهمرادی با بیان اهمیت کارخانه نوآوری البرز، از پیگیری استاندار البرز برای حل برخی از مشکلات موجود و آماده سازی نهایی کارخانه جهت افتتاح قریب الوقوع توسط مقامات ارشد اجرایی کشور خبر داد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری البرز افزود: در یک فعالیت کم نظیر، از دل ساختمان های که استفاده مطلوب و بهینه از آن نمی شده، یک مجموعه ارزشمند با عنوان کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز ابجاد شده که به زودی شاهد افتتاح رسمی این مجموعه خواهیم بود.

تاکید استاندار محترم به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان، بر رفع موانع موجود است که باید دستگاه های اجرایی هر چه سریعتر، توافق های انجام شده را اجرا کنند.

وی افزود : براساس تفاهم نامه همکاری سه جانبه معاونت علمی ریاست جمهوری، استانداری البرز و شهرداری کرج راه اندازی کارخانه نوآوری در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون این مجموعه آماده بهره برداری شده است و شاهد استقرار اولین گروه های فناور و شرکت های استارتاپی در این مجموعه هستیم.

معاون استانداری البرز گفت: قطعا با افتتاح این کارخانه، شاهد تحول اقتصادی در استان البرز به عنوان یکی از کلان شهرهای ایران هستیم و با فعال شدن این مجموعه، زمینه تحولات خوبی در حوزه فنآوری و نوآوری در استان آغاز شده و با فعالیت این مجموعه، ارتباط بیشتر بین همه زنجیره اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی استان ایجاد شده تا استان البرز بتواند به عنوان استان پایلوت در بسیاری از زمینه‌ها به‌ویژه در حوزه دانش‌بنیان و تولید ثروت از دانش، نقش آفرین باشد.

کارخانه نوآوری البرز، آماده افتتاح رسمی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *