کارخانه نوآوری

دبیر نظام صنفی رایانه ای استان البرز، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق را بستر مناسبی برای توسعه خدمات رایانه ای به مردم دانست.

شروین سوری، دبیر نظام صنفی رایانه ای استان البرز، در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با اعلام این خبر گفت: نظام صنفی رایانه ای، بازوی اجرایی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات است که رگلاتوری و تنظیم مقررات فعالان رایانه ای را برعهده دارد.. هم اکنون نیز حدود ۱۴۰ شرکت عضو این مجموعه شده اند که پیش بینی می شود این تعداد به ۳۰۰ شرکت افزایش یاید
وی با اشاره به تنوع خدمات ارایه شده به اعضای این صنف گفت: طراحی ساختار مناسب برای ارایه خدمات متناسب به فریلنسرها، شرکت های کوچک رایانه ای، برنامه نویسان، توسعه دهندگان شبکه و فعالان صنف رایانه ای، از مهمترین اهداف است که با همکاری کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز می تواند این خدمات، توسعه یابد.

 

دبیر نظام صنفی رایانه ای استان البرز گفت: شرکت های مستقر در کارخانه نوآوری البرز نیز میتواند متناسب با فعالیت، از خدمات نظام صنفی بهره مند شوند که بر همین اساس نیز نظام صنفی آمادگی با استقرار باجه خدمات، در محل کارخانه نوآوری زمینه عضویت این شرکت ها را فراهم کند.
شروین سوری گفت: امضای تفاهم نامه جامع همکاری میان کارخانه نوآوری و صنایع البرز و نظام صنفی رایانه ای البرز، می تواند بستر مناسبی برای توسعه خدمات برای فعالان رایانه ای استان باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *