کارخانه نوآوری البرز

 

 

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری میندا، در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، از آمادگی هند برای همکاری مشترک میان دو کشور خبر داد.

“آمیت بانکا” در این بازدید دوساعته، ضمن آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های نوآوری و فناوری در ایران گفت: شرکت سرمایه گذاری میندا آمادگی دارد با همکاری و مشارکت با شرکت دانش بنیان سیوان، به عنوان پلی برای ورود به بازارهای بین المللی محصولات تولید ایران نقش داشته باشد.

وی افزود: توانمندی های دیجیتال ایران در جهان ناشناخته است و همکاری مشترک میان دو کشور می تواند ظرفیت خوبی برای آشنا کردن جهان با این توانمندی ها باشد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری میندا با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های  شرکت دانش بنیان سیوان گفت:  نگاه اکوسیستمی و تنوع خدمات و محصولات این شرکت،  از موضوعات جذاب برای همکاری است و در گام اول می توان شناسایی بازار در دو کشور و تدوین طرح های تجاری مناسب را در دستور کار قرار داد و با نگاه بلندمدت همکاری میان دو شرکت به زودی آغاز شود.

آمیت بانکا سرمایه گذاری انجام شده برای فعال سازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز را قابل توجه دانست و گفت: فعالیت در زمینه مراکز نوآوری و شتاب دهنده های در حوزه دیجیتال نشانه دیگری از ظرفیت ها در تولیدات متنوع دیجیتال است.

مدیران ارشد کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، در این دیدار با معرفی ظرفیت های این مجموعه برای همکاری های بین المللی اعلام آمادگی کردند. این کارخانه به زودی افتتاح خواهد شد.

آمادگی سرمایه گذاری فناوران هندی در استان البرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *